Юлія ГАЛЕНКО
ORCID iD: orcid.org/0000-0002-5670-4774
Елена КУПЕРШМІДТОВА
ORCID iD: orcid.org/0000-0001-6457-7448
Elena.Nikolajova@minv.sk
UDC 340.37
DOI 10.31733/2786-491X-2022-1-175-188
Ключові слова: іноземні мови, поліцейські академії, методика навчання, підходи до навчання, професійна діяльність
Анотація. У цій статті досліджуються різні особливості викладання іноземних мов, зокрема англійської, для курсантів закордонних поліцейських академій. Дослідження проводилось у формі опитування з урахуванням аспектів, які найбільше цікавлять автора серед поліцейських академій, які є членами Асоціації європейських поліцейських коледжів (АЄПК). У рамках проведеного дослідження проведено порівняльний аналіз методів і підходів до викладання іноземних мов у закордонних поліцейських академіях та університетах системи МВС України. Крім того, у статті розглядаються перспективи розвитку викладання не лише іноземних мов, а й профільних предметів англійською мовою в Україні в найближчій перспективі у зв’язку з посиленням інтернаціоналізації освіти, а також співпраці правоохоронних органів із міжнародними колегами у кримінальних провадженнях міжнародного характеру.
Окрема частина статті – детальний опис методів та підходів до навчання іноземних мов в Академії поліції у Братиславі (Словаччина).
Стаття пропонує як викладачам іноземних мов, так і профільних предметів найближчим часом розглянути зміни в методиці викладання в розрізі існуючих дисциплін та трансформацію підходів до навчання, що набуде міждисциплінарного характеру. Враховуючи це, викладачі профільних дисциплін мають почати впроваджувати англомовний аспект у викладанні профільних дисциплін, вивчати міжнародні практики в розрізі своїх дисциплін та розширювати міжнародні зв’язки з метою обміну професійним досвідом. Одночасно вчителі іноземної мови переглядають свій особистий підхід до викладання дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування», щоб актуалізувати зміст занять, а також оволодіти теоретичними знаннями з професійної діяльності поліції