Олег КОНОВАЛОВ
oleg@olegkonovalov.com
UDC 140.8+658.5
DOI 10.31733/2786-491X-2022-2-64-69
Ключові слова: бачення, лідерство, досягнення цілей, стратегія, менеджмент, розвиток бізнесу, успіх
Анотація. Стаття присвячена актуальній проблемі формування чіткого бачення як базової складової довгострокового успіху організації. Бути досвідченим менеджером або керівником компанії недостатньо, щоб бути справжнім лідером.
Перехід до нової парадигми лідерства та розуміння світу як динамічного, мінливого, ризикованого та складного стимулює появу нових концепцій лідерства. Лідерське бачення — це не тільки здатність зосереджуватися на найважливіших аспектах себе чи бізнесу, але й здатність дивитися набагато далі, за межі стратегічного планування. Чітке бачення, місія та цінності є основою для побудови стратегічного фундаменту організації та дозволяють отримати конкурентні переваги. Без чітко визначеного бачення та місії неможливо визначити цілі та стратегію та розробити ефективний план дій.
Розглянуто поняття “лідер” і “лідерство”. Обговорюються зв’язки з баченням, місією, стратегією, цілями та планом дій. Проаналізовано дані успішних компаній і межі досягнення вищих результатів. Сформульовано поняття успішного бачення, обговорено особливості успішного бачення.